1 mars

Efter världens slappaste skolvecka så sitter jag nu på bussen till Storuman igen. Var ju nyss hemma men alla bestämde sig för att åka hem i helgen så när jag ändå inte hade någon match så var det väl sak samma. Lämnade allt som har med skolan och statistik att göra hemma i Umeå. så i helgen tänker jag vara ledig, den slappa veckan fortsätter alltså. För övrigt så valde jag nog inte direkt rätt tidpunkt att åka hem. Det är fredag och första dagen på sportlovet. Vilket innebär att det är väldigt många som ska åka bussarna, förmodligen till Tärna och Hemavan (jsakfklvnhasdkjcgnfdjcmömfbdncledhd), dom fick sätta in 2 extra bussar för att alla skulle få plats. Har någon stackars människa orkat läsa det här, (förutom mamma och pappa) så är jag imponerad.

Kommentarer
Postat av: Jessica

Sannolikheten för att det skulle vara mycket folk var nog ganska stor..=) Snart är statistiken slut och då har ni väl "höken" och beskattningsrätt? Den tyckte jag var jätterolig, lite mer nytta av den i verkliga livet. Kämpa på!

2013-03-02 @ 09:18:43
Postat av: Anonym

Mamma och pappa orkar alltid läsa så fortsätt att skriva! Puss <3

2013-03-04 @ 22:08:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0