18 december

Förhoppningsvis så är det bara 2 dagar kvar innan jag får åka hem. Nog för att jag har börjat trivas här nu men det ska ändå bli skönt att åka hem och bara vara. Vår föreläsare sa att vi borde plugga 5 heldagar under julledigheten så jag satsar på att plugga 2,5 heldagar. Eftersom jag inte är lika ambitiös som man egentligen borde vara, och för att det gick bra på redovisningstentan, 52/60. Jag är nöjd, men måste erkänna att jag var mer nöjd när jag klarade ordbajs tentan med 3 poängs marginal. Haha knäppt.
 
 
 
Alla bilder är borta, nu finns du inte mer

Kommentarer
Postat av: mamma

Har ju redan grattat dig till tentan men säger grattis än en gång!Du är så duktig! Det blir mysigt när du kommer hem så att vi alla får vara samlade hemma!Välkommen hem gumman!

2012-12-20 @ 08:24:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0